Sunday, March 20, 2011

:: Smoga Berbahagia :) ::

Tahniah....
smoga kekal ke akhir hayat....
smoga diberkati tuhan selalu...

seraut wajah itu kulihat sungguh gembira..meniti hari bahagianya..Alhamdulillah la..akhirnya dia berjumpa jua dengan wanita yg terbaik untuknya...aku turut bergembira dengan kebahagiaannya..sekurang2nya ada wanita yg mampu membahagiakan dia...yang boleh menyayangi dia setulus hatinya...

miskipun cerita dlu sudah lama ditelan arus masa..kira2 sudah 8 tahun berlalu..tp ia tetap ada dlm lipatan kenangan hidup..."Maafkan daku"..hanya itu yg mampu aku ungkapkan dari 8 tahun yg lalu sehingga kini...sesungguhnya...aku tidak mampu membalas segala rasa yg hadir itu...aku terlalu naif dalam mengenal erti satu perasaan halus yg hadir dalam hatinya...aku tegar menyakiti dan terus menghindari..."Maaf!!"

aku byk belajar darinya tentang perasaan itu..miskipun aku tidak pernah memberi peluang untuk ia bertamu di hatiku...namun jauh di sudut hatiku yg terlalu ego tika itu..menyimpan satu rasa kagum dengan usahanya yg x penah lelah mencuba dan mencuba..menabur kasih dalam jiwa..menyemai sayang setulusnya...

Dia..aku takkan pernah lupa..akan ku kenang sehingga hujung nyawa..seorang insan yg pernah menghargai akan hadirnya aku disegenap kalangan wanita di matanya...Terima kasih untuk rasa yg pernah hadir di hatimu dulu...aku cuma seorang insan yg tidak berdaya membalas segala rasa itu...

cuma satu perkara yg buat aku terkilan dengan sikapku sendiri..dan hingga kini perkata "Maaf" itu sering mengingatkan aku padanya...bertahun-tahun dia menunggu jawapan pada harapan yg dia dambakan padaku..namun aku tegar untuk terus menepisnya...Maafkan aku kiranya aku terlalu menguji dirimu..maafkan aku kiranya aku sudah menyakiti jua mengecewakanmu...maafkan aku dek harapan yg x tertunai itu...

kini...aku bergembira kerana akhirnya ada insan yg boleh menyayangi..mengasihi jua menyintai dirinya setulusnya..kerna aku tidak boleh memberikannya semua itu...coretan kenangan antara kita hanyalah sejarah dlam kehidupan...kamu berhak memiliki cinta yg seutuhnya jua yg benar dari seorang wanita walaupun bukan aku orangnya....

akhirnya...kita still boleh jadi kawan kan??:)))

actt...yesterday was his wedding day...:)
smoga berbahagia selalu okeh!!!!amin...
terima kasih untuk segalanya...

2 comments:

nurfatehah said...

hi kak liza!!
Akhirnya. Punya alasan jua untuk melupakan dia.
terus-terus ceria.
Mungkin belum masanya.
Hari bahagia akak akan tiba jugak nanti. okay!?
Chil bobo Chill!! hehe~~

lyza_kejora said...

hai twinny...miss u sis...
teha..he's not the one that im telling u long2 time ago my dear...
:)...