Friday, March 11, 2011

::Gurau Senda wif Cik Nini::


wahhhh..teruja tgk blog baru cik nini...hahhaha...hebat lor..antara kehebatan yg terserlah...

1)siap ada background lagu weh..(ni aku x penah ajar dia nih)kikiki..:p

2)menayangkan gambar en kekaseh hati terang2an..dlu kemain berahsia..sampai aku nk story mory x leh...t cik nini kasi sound baik punye...tettttttttt..hahhaha

3)x da da..tuh je yg wat aku teruja ngan blog baru dia...( ni haaa blog cik nini..:) sile la klik...)

cik nini..jgn marah wei...t cepat tuuuuuuuuaaaaaaaa...hahhahah....

pepun...aku merasa sungguh gembira melihat kebahagiaan mereka..even kekdg gaduh2 manje diorg tuh wat aku penin juge...dua2 sama je..hahhahhaa....moga kekal ke jinjang pelamin la eh...aku doakan...aku akn jd org plg bz mase tuh..
wei sue!lau ko kawin t sape nk teman aku beraya...cepat cari calon tuk aku wei..8 bulan dr sekarang!selagi masa masih ada..end of this year da settle misi aku...hopefullly.....

5 comments:

* NiNi SuHaiNi* said...

SENGALL WEH...SIAP BG LINK..=P

lyza_kejora said...

hihi..kasi femes kan blog ko..:p

* NiNi SuHaiNi* said...

haha...bgus2..xyah aku promosikn blog aku da pasni..kahkahkah

Keyrah Leyla said...

woit...ptut la aku klik yg lame xleh..da ade yg baru ropenyerr...

lyza_kejora said...

yg baru lagi byk gosip..baik add cepat weh..hahahha..