Sunday, March 6, 2011

::Kami & TC ::

Setelah sekian lame bercadang2an..lastnye leh gak hang out sesame..kan safra kan...hehehe..best la..sbb ko nih sempoi org nye...dengan perkhidmatan SI PUTEH aku..kami berjalan2 ler..pi ronda2 ECM...n pi TC a.k.a Teluk Cempedak...Kuantan nih mane ag la tmpat best nk pi...TC je la..tempat berdating yg dituju...dating????hahhaha..tetttttttt...seme org penah pi kot..next time pi2 la tmpat lain..

Pemandangan TC...byk nostalgia kami kat sni..huhu..

gegadis cun posing syok sendri kat TC..:P

sengih x hingat...hihi

muke2 org kekenyangan pas melantak KFC..muahahaha....

 n lastly..maceh to cik safra..blanje donut big apple kegemaran aku...cian ko kan..x dpt mkn donut tuh..t ada mase aku blanje ko lak ye darling...ngeh2...:p:p

 to cik Safra : Thanx for spending time together2 seharian semalam...Next time jejalan ag eh..Ko lak drive...Aku nk jd co pilot je....kikikiki...t aku turun kampung baru lak...:p

2 comments:

Keyrah Leyla said...

weh, x ajak aku pun..hahaha

lyza_kejora said...

mama x leh g tc ..t aleesya besau skit kita bwk ler eh..