Sunday, October 31, 2010

::Tak mungkin kerna Sayang::


Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu
Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti
Kau telah jauh,
jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali
Sekali sekala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan
Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

++++++++++++++++++++++++


sang hati mula terusik..
dek gelodak jiwa meraih satu rasa..
hati kian meronta..
menahan rasa penuh gelora...

sang hati merintih sepi..
tika saat diri tiada dihargai..
tika tiada kejujuran diberi..
saat janji terus dikhianati..

tiada dendam jua benci..
cuma melepas segala rasa cinta dihati..
sayangnya..semua yg lalu dirasakan kesilapan diri..
dalam membuat perhitungan tentang hati..

pergilah wahai cinta lalu..
jangan terus ada di sini..
hati ini sudah tiada ruangnya...

++++++++++++++++++++++++

Tak mungkin kerna sayang!!...
31.10............
tarikh nih!
datang lagi......
buat aku rase teringat2..

malas da ingat!
tp kekdg teringat!
hate myself when remember tis..

kalau aku boleh putarkan waktu 2 taun yg telah lalu..
pada tarikh nih..
Aku nk jawab " NO"..
kan best lau waktu boleh diundur...
betapa aku silap perhitungan tika itu..

tp yg berlaku da berlalu..
tak da ape yg boleh mengubah masa lalu...
kenangan tetap jadi sejarah...
never regret n never forget..

ape pun...keep going through my life...
fighting 4 the best..
the best will coming..
InsyaALLAH...

syukuri tuhan kerna memberi daku petunjuk jua jawapan pada persoalan aku dan keraguan hati 2 taun yg lalu..puas aku berdoa..mohon petunjuk..beristiharah..dan baru kini aku yakin..segalanya pada hari ini lah jalan yg terbaik untuk diri..segala keperitan semalam sudah lama tertinggal di belakang..lets bygone be bygone...raihlah bahagia di depan yang masih menanti..ku mohon agar ia tidak terulang lagi..noktah!
Ya MAHA MENDENGAR...ku mohon lindungilah hati jua imanku..agar terus tetap denganMU..
Thank You ALLAH...kerana masih menyayangiku...amin..

2 comments:

Keyrah Leyla said...

xperr...insyaallah akn ade yg lebih baik dr itu akn dtg kemudian nnt...aku doakn ko trus tabah n bhgia d mase2 akn dtg...amin.....~~~

lyza_kejora said...

maceh doakan aku..
aku pun harap cam tuh..
aku akan terus tabah n semangat!
dun wory..da ok..sedey tuk sehari je..hip2 horry...:)
cyg ko..hihi..cyg beby jugeee..:)
t da besar jadi kuat n tabah cam auntie k..hihihi