Monday, October 18, 2010

::MC::


suppose to be....
program aku wif bebudak darjah 6 stat from today...
but aku mc ri nih..
sepnjg2 ari tido aje...
hummm...
migrin dtg lagik..dan lagik..dan lagik...
sakittttttttttttt bangat...
hukhukhuk..:(
what to do???bertahan je la...
thanx a lot to..
miss yana...
thanx u yana..
sbb jage aku..
sbb paksa aku mkn ubat..
sbb marah aku x pg klinik...
and truly sory yana..
sbb tido mu yg x cukup mlm td..
sbb terpaksa bersusah sbb aku..
sbb bantal mu aku da basahkan...huhu
sorry n thanx for all...
x niat nk susahkan ko..huhuhu..
sedey sbb da susahkan ko...
sorrrrrrrrrryyyyyyyy...
migrin aku dtg x menentu...
cam ko cakap..
sabar n tahan la...
huhuhuhuhuhuhuuuuuuu....

yana....
td pi klinik..
dlm bilik doktor ckp...

"kwn awk hantarkan ke??"
aah doktor...
"bagus awk ada kwn yg baik cam dia...jgn mls mkn ubt..dan satu pesan sy ni..jgn lupa wat scan lepas ni..."

huhuhu.....
yg part nih aku x cite pun kat mu....:(
aku msuk kete...diam...termenung..pura2 tido...huhu..