Friday, October 22, 2010

::Dedicate to besday gurl..safra syamimi::



Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan safra syamimi..
Allah selamatkan kamu....

SELAMAT HARI LAHIR
YG KE 25 TAHUN

wewittttttt....tua sudah ko..ngeee..
da leh kawin la safra...cepat set tarikh!....
hehehe..x sabau nk tgk ko bahagia slamanya ke anak cucu...
nway...
kat sni aku just nk wish..
smoga terus bhagia..gembira dan sihat sllu..
smoga Allah berkati idup ko sntiasa...

since we begin frens.....
sejak itu ler..kita close cam gnie...
hikmah Tuhan atas perkara yg terjadi..
"sebuah persahabatan"...
Tuhan kurniakan aku dan ko ada tuk satu sama lain...
syukuri tuhan tuk persahabatan yg x bernilai harganya ni...
fighting till the ends...
they dunt know how strong we learn from the past..
they dunt know how hard we fight to build another hepi story from that..
they dunt know how we proud to be as "someone" now..
smoga ia tidak terulang lagi...

safra..
terima kasih tuk segalanya sepnjg frenship nih...
aku harap kita akn jd kawan sampi bile2..
kalaupun nnt Tuhan ambil aku lebih dulu dari ko..
still aku harap kita tetap jd kawan...
promise!!!!!
n thanx you Allah...
sbb bg saya sahabat sebaik safra..:)

Ya Allah...
smoga safra diberi kesejahteraanMU slalu..
smoga KAU permurahkan rezekinya...
smoga safra berjaya dalam studynya dgn cemerlang...
smga nnt safra cepat dpt kereja n t leh blanja sy..ngee...
smoga safra dpt gaji beso sbb dia kata nk kete cam sy..heheh
smoga safra cepat kawen..tetttttt..
amin...

This is for besday gurl...
Safra Syamimi Abd Jalil


muahhhhhh...cyg ko!

1 comments:

Miss Sapera said...

cyg ko jgk..
lupe nk say thank..hehe
bile big apple?