Thursday, June 3, 2010

::My Best Day::


+4 JUNE 2010+

Ya Allah Ya Tuhanku....
Ampuni segala dosa2ku...
Bimbinglah aku ke arah jalan yang ENGKAU redhai...
Janganlah KAU birakan aku tersesat dari landasan imanMU...

Ya Allah...

Panjangkan umurku selama mana aku dapat berbakti
Untuk org tuaku,keluargaku,diriku,dan mereka2 di sekelilingku..
Dan ambillah aku tika sampai masanya untuk aku kembali kepadaMu...

YANG MAHA PENGASIH,

Sayangilah daku sperti mana kasihnya aku pada ibu dan ayahku...
Tak kan luput kasih itu di telan zaman...
YANG MAHA PEMURAH...
Berikanlah aku rezekiMU yang melimpah ruah..
Aku mohon keberkatan dalam setiap pekerjaanku...

YANG MAHA MENDENGAR...

Berikan aku 1001 kekuatan untuk menghadapi dugaan dariMU...
Berikan aku 1001 ketabahan di saat aku mulai rebah dengan permainan manusia...
Kurniakan aku 1001 semangat tatkala aku tersungkur di dada dunia..
agar aku bisa menjadi wanita hebat...

YANG MAHA MENGETAHUI..

KAU tahu isi hatiku...
Ku berserah segalanya padaMU..
Ku bertawakal dengan apa yang KAU hadapkan untuk hidupku..
Ya Tuhan,berikan aku yang terbaik di kalangan yang terbaik...
Bimbinglah aku menuju ke arah jalan yang benar dan betul...
Tunjukkan aku keikhlasan jua kejujuran yang aku dambakan...
Bentangkan aku seluas-luas kasih sayang
Yang KAU anugerahkan pada tiap insan berpasangan...

Aku mohon Ya Rabbi...

Pasrahkan aku dengan setiap aturan hidupku...
Agar aku bisa tenang menghadapi..tabah melalui...
Aku syukuri atas segala nikmatMU...
Ku syukuri ketenangan dan kebahagiaan ini masih milikku...

--------------------------------------------------

04.06.2010.....25 tahun da...huhu...byk benda yang lum aku capai...smoga tercapai segala impian...hope 4 a better day, a better smile 4 me tomorrow n the days comes...makbulkan doaku Ya TUHAN...Insyaallah..Amin...

niat taun nih----> nk bertemu dengan tulang rusukku...amin..hihi..wink*wink* [blushing+gatai..]..Mungkinkah terjadi???

0 comments: