Monday, May 17, 2010

::Suatu Ketika::


bayangan itu muncul kembali...setelah sekian lama ia menyepi...
pelik....sgt pelik...
masih wujudkan cerita cinta pndg pertama dalam dunia realiti aku??
namanya?
wajahnya?
perihal lakunya?
segala2 tentang dia....
aku tak pernah ambil peduli...
kerana hadirnya dalam iguan cuma...
sedetik hati tercuit dengan ingatan tulus darinya...
namun hati tetap tebal mengunci...
hadirnya singgahan cuma...
wujudnya tiada jejak yg tinggal...
perginya tiada terkesan....
katanya aku lah insan yang singgah dalam kotak hatinya...
detik hatiku seakan mengejek...
kata hatiku menangkis setiap bait ucapannya...
kerana rasa itu tak pernah wujud...
tak pernah hadir..
untuk dia yang wujud dalam ciptaan maya...
berhentilah dari memburu hati ini..
kerana aku lemas dlm kesamaran
aku rimas dalam perasaan...

terima kasih kerana melepaskan...
kerana aku tenang begini..
hati ini damai sejak aku bukan lagi buruan hati itu...


*5 tahun da berlalu...aku da lupa pon...so plisssss!!!

1 comments:

Hasbullah Samsudin said...

hati di buru mencari kasih ini...
5 tahun ianya berlalu...
berhentilah dari memburu hati ini..
kerana aku rimas dalam perasaan mu...