Wednesday, September 19, 2012

:: Still the same ::


counting the day...
mak sllu ckp " pasni dah x da kawan da la mak " (sedih plak aku dgr..mak ni sllu wat drama tau )
adik2 ckp "pasni x da org da nk bwk dia g jejalan"
housemate -->" pasni nk shopping x da geng da..mu sibuk layan suami"

huhuhu...x da la sampai mcm tu skali kan..berkahwin hanya bertukar status..utk menghalalkan perhubungan yang direstuiNYA..aku x la rase smpai mereka2 kehilangan aku dlm kehidupan mereka..
still blh bt benda yg sama mcm sblum kawin..
cme yg berubah adalah setiap langkahku membawa nama baik dan maruah si suami..so byk benda yang kena jaga..

still boleh g shopping,boleh bwk adik g jalan2..bergosip ngan mak smpi pagi..kan..kan...hhehehe..

yg kne blajar berubah n betulkan dri..driku sndri..byk yg kne perbaiki..

tips pas kawin nie :
- jgn cepat merajuk..sian suami asyik kne beralah nk pujuk..
- kne blajar alert apa yg suami x ske..jgn buat apa yg dia x ske..sblum ni main tibai je..teruk betul aku ni..huaaahuaaa...
-pk jgk side suami..jgn ikut kehendak hati sndri je..sian suami kne penuhi smua yg aku nk..manja sgt..:p
-kne tanam minat tgk bola..sbb suami ske sgt tgk bola..ada ke mase cuti kawin dia ajak g stadium..uwaaaaaaa...mmg x da perasaan la aku kat stadium tu nnt..
-kne tahan telinga bila kne bebel ngan suami..jgn cepat sgt emo..huhu..bebelan suami itu nasihat..bebelan aku ni rungutan...huhu..
what ever is...he change me a lot..everything..and he's the one n the only one...

smoga dipermudahkan olehNYA..dan smoga "rumah" yang kami akan bina akan kukuh hingga ke akhirnya..amin....


impian di hati kecik : nk berusaha jadi isteri yang mithali dan solehah...cewahhh..hihi..amin...:)) doakan sy ye kwan2...:)


1 comments:

Keyrah Leyla said...

macam aku kan...jadi isteri mithali & solehah...kah3...tahniah wehh!!!semoga mendapat anak yang ramai2 & tomei2 cam leesya...nk jugek...kih3