Friday, September 7, 2012

:: KeranaMU aku menyintainya ::


assalamualaikum..
segala persiapan almost 80%...
alhamdulillah Ya Tuhan..
kerana mempermudahkan segala yang telah kami rancangkan...
Alhamdulillah Ya Tuhan..
kerana memberi hambamu ini merasai erti kasih dan cinta yang tulus..
Alhamdulillah Ya Tuhan..
kerana mempertemukan aku dgn si pemilik tulang rusukku yang benar utk diriku..
Alhamdulillah Ya Tuhan...
kerana segala rezeki jua berkatMU yang Engkau titipkan dlm kasih syg kami...
sesungguhnya aku bersyukur dengan segala kurniaMU yang berikan...
Ya Rabbi..
ku mohon..ampunilah segala dosa2ku...peliharalah daku dari segala kemungkaranMU..
berikan aku berlindung dibawah lembayung kasih sayangMU..
peliharalah rasa kasih dan cinta ini sehingga malaikatMU menjemput kami..
sesungguhnya hanya padaMU aku mendamba segala perlindungan jua kekuatan untuk mengharungi segala dugaan di hari2 mendatang...
KeranaMU aku menyintainya..
dan keranaMU aku menjadi pendamping hidupnya sehingga ke akhir hayatku..
smoga dengan kepeliharaanMU ini menjadikan aku seorang isteri yang mentaati si suami jua menjadi isteri yang mithali dan yang terbaik untuknya...bimbinglah daku Ya Tuhan...amin...


***** Just 4 my future hubby *****


Tq for everything Dear..
I love u...
Counting days : 14days (",)

0 comments: