Sunday, January 1, 2012

:: Yang dinanti 2012 ::


...... WELCOMING ......




DOA LYZA  :

1) smoga kehadiran tahun baru akan memberi semangat baru kepada keluarga tercinta menghadapi segala dugaan yg harus ditempuhi...smoga segala kelukaan cepat2 berlalu pergi..sembuhkanlah segala yg perit..hadirkanlah segala ketenangan dan kebahagiaan..


2) Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika  di dalam bumi, keluarkanlah,  jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah. Berkat kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh..
Smoga rezeki aku ditahun baru ini bertambah baik..bukakan laluan dan jalan untuk ku menyempurnakan segala impian yg telah dirancang...amin...dan aku berharap tercapai impian aku setelah bertahun lamanya berusaha..smoga ia dimakbulkan...Ya allah realisasikanlah impianku yg satu ini..amin!


3) Semoga segala perangcangan di tahun baru ini dipermudahkan olehMU Ya Allah...smoga apa yang dirancangkan mendapat keberkatan jua keredhaanMU..maka..restuilah perhubungan yang telah engkau kurnai kepada kami jua tautkan hati kami  dlm redhaMU dan kukuhkan ikatan kasih syg jua cinta kami sehingga tiba saat  Izrail menjemput kami pulang kepangkuanMU...Ya Tuhanku yg aku cintai..smoga ini yang terbaik dariMU..aku berserah hanya padaMU...



 

Maksudnya :”Ya Tuhanku, janganlah Engkau membiarkan aku hidupku seorang diri, dan Engkaulah pewaris yang paling baik.” (AlQuran: Al-Anbiya’: 89).


“Ya Allah… Cukuplah Engkau saja yang menjadi pemeliharaku di dunia dan akhirat kelak. Dengarkanlah rintihan hamba-Mu yang dhaif ini. Jangan Engkau biarkan aku sendirian di dunia ini maupun di akhirat kelak. Sebab itu menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran. Maka, kuruniakanlah aku seorang pasangan yang beriman, supaya aku dan dia dapat membina kesejahteraan hidup ke jalan yang Engkau redhai. Dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh, Amin… Amin… Ya Rabbal Alamin.”

2 comments:

Anonymous said...

Amin...~~
Semoga tcapai impian..
Good luck..

lyza_kejora said...

tq so much...amin jugak...
wish u the same..berbahagia selalu...