Monday, August 1, 2011

:: Wo Ai Ni ::


Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta 
 Katakan ci..cinta ci..cinta kamu
 Katakan ci..cinta ci..cinta
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Di takdirkan berpisah
Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan 
Dengan mereka disisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga 
Mempunyai bahu setia untuk kita bersandar 
Pejamkan matamu
Lihat lah di hatiku
Semua kasih terhimpun, 
Dibiarkan terkurung
Jadi keluarkan
Sekarang luahkan
Katakan ci..cinta ci..cinta kamu
Katakan ci..cinta ci..cinta (aku cinta padamu)

Wo aini..i love you!!!    


dgr lagu nih..teringat sweet moment time besday aku ri tuh...mmg susah nk ungkapkan tiga kata ni...sgt2 susah..ye kan???hehhe...hbs tergeliat lidah sme serba tak kena nk ucap...nk ckp pun tggu berjam2...hehhee...rindu lak rasa kenangan itu...huhu...

First time aku dengar live dari si dia...nerves + gelisah + kelu semua ada la masa tuh...dgn kepayahan si dia melafazkan jua...tq syg..sweet sgt...dan mgkin sbb itu juga mmbuatkan aku memberi peluang itu utknya dan aku juga...aku ingat lagi si dia ada cakap " wat apa kita nk pendam kata2 itu sedangkan dgn ungkapkannya akan membuatkan kita rasa bahagia"...

ok! dah! x leh bebel byk2 pasal nih...kang terover publish plak...miahahhah...ape pun..ku doakan ia berkekalan ke akhirnya dlm rahmatNYA..Amin....wo ai ni abg syg....:P ( eeeee..malu2..hihi )

2 comments: