Monday, July 18, 2011

:: Jauh di mata Dekat dihati ::


Adakalanya kita lupa menghargai apa yg kita ada..adakalanya kita lalai dalam menjaga perasaan mereka ada yg ada disekeliling kita..yg amat menyayangi kita seikhlasnya..namun tiada org yang sempurna..disebalik kita mencari yang terbaik..terkadang timbul perkara2 kecil yg gagal disempunakan oleh mata kasar.."maafkan aku"....

Terkadang jua kehalusan pengertian hati dan perasaan ini sukar diungkapkan...hanya hati dapat merasainya..betapa ia menyentuh sanubari yang paling dalam..sedarkah dia?betapa aku menghargainya tika ia mula menyinggah di ruangan hati nan satu ini..

Mungkin aku terkadang leka dalam meraih kasihnya sehingga terlupa menjaga hatinya yang satu itu...kerna aku tahu ia tetap di sisiku..mungkin juga dalam kesibukan menguruskan masa yang ada..aku tenggelam dalam keriuhan mereka yang ada disekelilingku..betul la kata orang " pilihlah org yang sayangkan kita lebih dari kita sayangi dia " kerna hati org susah kita nk ubah..tp hati sendri kita boleh pupuk dan semai..dan hasilnya pasti amat manis..kerna kita tahu apa yang mampu kita beri dan apa yang patut kita raih...indahnya rasa bila terasa diri begitu dihargai dan disayangi..

Dan satu nama yang telah terpahat di dasar hati tetap tinggal di situ..walau jauh beribu batu..dia dekat di hati...Satu nama yang membangkitkan keyakinan dan kepercayaan aku..yang memberi aku satu rasa yang tidak mungkin ada tolok bandingnya dengan yang terdahulu atau selepasnya..kerna dia satu dalam sejuta..

Kadang - kadang hati melihat apa yang tidak dapat dilihat oleh mata.....

......WANITAKU - SALEEM.....


" Sayang aku sayang..Sayangku untukmu
Rindu aku rindu...Rindumu selalu


Kaulah wanitaku...Akulah lelakimu
Moga kasih moga sayang..Direstui Ilahi
Ooo... Sayang ...."

si dia suh hayati lagu nih..huhu..
tibe2 rase terharu bila dgr lagu ni..
huhu..im sorry cz always make u sad..
dan2 bila majok2 gnie..
cik abg syg kasi lagu nih kan..eeeeee..saje la tuh...
nway..like tis song dear..mekaseh..
missss u!

0 comments: