Monday, July 4, 2011

:: Rahsia Tarikh Lahir ::

bosan2...sesambil berblog walking...terjumpa satu aplikasi ini dipost di satu blog kenalan ku..so..tetibe rase nk try...jum semak..apa rahsia di sebalik tarikh lahir...hasil kajian Dato Fadhilah Kamsah...chek it out...meh aku try dlu..terkena ke x ngan personaliti diri...muahhhaaaaaaa....

x caya??cuba try sndri lol...

:- muat turun file aplikasi di sini
:- run file tarikh lahir
:- masukkan tarikh lahir...

hasil kajian :-

Aku...no 6
Anda adalah idealistik dan memerlukan sesuatu sebab untuk berasa gembira. Hubungan kekeluargaan yang kuat adalah penting buat Anda. Perasaan Anda mempengaruhi keputusan Anda. Anda sangat suka untuk membantu dan menjaga seseorang. Anda sangat setia dan boleh menjadi guru yang terbaik. Anda suka seni musik. Anda menjadi teman yang setia kepada sesiapa yang menjalin persahabatan secara serius.

ermmm..betul gak..hihi..cik abg kne bace nih..kiki..im a loyal person tau..cz sy hanya punya 1 hati...so only one name will be there..n the person is U..:)ske musik..sbb boleh luahkan rasa hati melalui lagu..so kalau ada org kasi aku lagu..mst hayati sedalam2nya..n dr situ je aku boleh fhm mksud tersirat..hihi.. n hopefully i can be the best teacher...i love myself for who i am..u too rite???miahahahhaaa...:p

"Him"..n yana (",)...no 4
Anda sangat peka dan tradisional. Anda sukakan arahan dan sesuatu yang rutin. Anda hanya akan bertindak apabila faham sepenuhnya tentang apa yang sepatutnya Anda lakukan. Anda suka bekerja keras dan sangguh melakukan sesuatu kerja secara sendirian. Anda mudah tertarik dengan aktiviti luar dan merasai pertalian dengan alam sekitar. Anda berupaya untuk bersabar, tekun dan adakala dianggap degil.

mmg sesuai sgt ngan keje dia skrg..:p sgt berperaturan n rutin..sabar??mmg sgt sabar..expecially wif me..sorry dear..sbb sllu sgt wat perangai..huhu..degil??hah!! betul x nih???dolu2 kot..skrg baik da kan??hehhehe..:))


yana plak..x sangka mu sama ngan dia kan..patut la aku lekat ngan dia..sbb sama ngan mu..hahaha..tp yana nih x ske arahan..dia ske ikut ske dia la nk wat apa..:p bekerja keras tuh ye jgk..sabar?? mmg x sabar..hehhee..kne blajar bersabar dr aku nih..kikiki..pastu mmg degil!!!:p kalau dtg degil dia tahap keras batu tuh..mmg x leh wat ape la..kcuali org2 dekat ngan hati dia je leh kenturkan..:)) contohnya aku!!hehhee...

Cik NiNI  n Cik Sapra.... no 1
Hadir dengan idea baru. Memperolehi sesuatu dengan cara yang tersendiri. Anda merupakan yang paling jujur dan boleh mempelajari dengan baik teknik diplomasi.Anda suka mengambil inisiatif dan suka menjadi yang terbaik dan kebiasaannya adalah pemimpin atau boss. Bekerja sendiri merupakan pilihan terbaik Anda.


bg cik nini...ermmm..tang mane aku nk komen nih..hehhee...suka jd terbaik kot..hehehe..cik nini nih..mmg akan usaha mati2an la kalau nk something or be the best..caya l..dlu aku sllu respect ngan dia..sbb sllu dpt dekan kat u..terro dia nih..jeles aku..sbb aku x pndai cam dia..hope2 anak aku nnt ada amik badi kepandaian cik nini nih..tp tang sensetif tuh x nk la..puas aku nk pujuk anak aku nnt..asyik nk majok je...muahahaha..hehhehe...


cik safra plak...jujur orgnya..mmg pun..heheh..sokmo la berterus terg ngan aku ape saje..hihi..bertuah encik G  tau..dpt kekasih sebaik n sejujur cik safra nih..jd boss??nnt leh pnggil boss la ko nih safra eh..hehehhe..amin..:)

Mama Keyrah ... no 3
Anda merupakan golongan yang idealistik. Anda sangat kreatif, sosial, mesra, romantik dan mudah dibawa berunding. Anda suka memulakan sesuatu tetapi jarang dapat menghabiskannya. Anda suka orang lain gembira dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapainya. Anda sangat popular dan idealistik.

tang popular tuh aku stuju..giles ramai peminat kat sek dlu dia nih..hehehhe..comey katekan..:p tp tang romantik tuh kat ner eh???hahahha..hanya encik am shja yg tau..sbb lela yg aku knl x reti sgt berpuitis cam i..kui..kui..:p

Jihah...no 7
Anda adalah Pencari. Selalu menyelesaikan sesuatu yang tersembunyi,dan Anda sukar untuk menerima sesuatu perkara dengan mudah. Perasaan Anda tidak mempengaruhi keputusan Anda.  Anda suka mempersoalkan apa yang ada disekeliling Anda tetapi Anda tidak suka dipersoalkan. Anda kerap dikenali sebagai ahli falsafah dan sangat berpengetahuan dan kadangkala bersendirian. Anda gemarkan perkara yang berteknikal dan berkebolehan untuk menjadi penyelidik yang baik dalam menyelesaikan sesuatu perkara. Anda sangat suka berahsia.

jihah...mmg sgt suka berahsia..susah dia nk percayakan seseorg..kalau dah dpt kepercayaan dia..mmg org tuh org terpilih la..so encik hakim..sila jaga kepercayaan sahabat sy nih bebaik okeh...x sabar nk tggu wedding korg kan..:)kdg2 mmg dia susah nk terima sesuatu perkara..tp jihah nih..keras2 dia ada lambutnya..kne pandai la..hehehe..:)


kawan2 yg lain nk try..sila la..pnjg lak nk taip huraian no sesorg..da la aku nih ramai kwn..hehehhehe..
selamat mencuba yek!!! 
kenali la diri anda...

2 comments:

* NiNi SuHaiNi* said...

pandai ke aku? hehe..smga anak2 kite pandai cm aku jgk..muahahaha..
yg tang jd pemimpin 2 xbleh bla jer..hakhak

Keyrah Leyla said...

aku romantik aperr....hahahaha...:p