Friday, December 24, 2010

::You are my hero!::

Abah...
hepi besday...
smoga diberi kesihatan dan kesejahteraan selalu...
smoga tuhan memberikan kesempatan tuk saya membalas segala susah payah..jasa2nya dahulu...
panjangkan umurnya Ya Tuhan..amin...

abah ni..
garang...
tp selalu manjakan saya..hihi..
sllu lebih dr yg lain..
pdhal aku nih sulung..kakak lak tuh..
al mklum la ank dara dia sorg ini ajo la..kiki..
tp lau silap skit..sy la kne dlu...
huhu..tu x leh tahan tuh..tacin lebih sy nih..
lau nk pi memane kemain susah...
dlu2 mase remaja2 stress gak..x leh bersosial lgsung..hihi
nk bersuke ria x leh...tp skrg bru fhm..
sme tuh tuk kebaikan sy..

terima kasih abah..
menjadikan anakmu ini elok dr segala segi..
akan ku jaga dri ini sebaiknya seperti kamu menjagaku ketika kecil dlu..
akan ku jaga maruah juga nama baikmu sepanjang perjalanan aku di bumi tuhan ini..
smoga dgn berkat doa jua didikanmu..
menjadikan aku seseorang yg boleh membanggakanmu..
abah sllu pesan...ingat tuhan..ingat mak abah..
insyaAllah selamatlah...
akak akan ingat semua tuh,abah..
maafkan sgala kesalahan n dosaku padamu dr aku berumur 1 hari...

abah...

You are always gonna be my hero...
....I LOVE U....

0 comments: