Tuesday, August 24, 2010

::Oh Bulan::


cantik kan???
saya sgt sukakan ia...
bile tgk...rasa tenang je...damai...
saya suka tgk langit bila bulan penuh..
saya ske tgk bintang2 di langit..
semua tuh kegemaran saya...

dlu masa sy study..... jauh dr family..
bila sy rindu mereka...
sy akan sllu tgk langit..

sbb sy tau mereka pasti rindu sy juga..


bila sy teringatkan seseorang...

saya akan tgk langit...

nampak bulan..ada bintang2...

sgt indahhh....

cukup buat sy rasa seronok...

then sy akan doakan dia...

smoga doa sy sampai padanya..

amin...


walau sejauh mana kita berada..

walau jarak dan masa memisah..

kita tetap tgk bulan yg sama kan???

1 comments:

new blog boy said...

the most important when u see bulan, u must give a great thankful to the ALLAH..Perlu selalu mengingati dia..;-)