Wednesday, August 18, 2010

::Doa Saya::


Di kala malam..dalam sujudku...ini doaku...
smoga termakbul 3 niatku ini...amin...

[1]
Ya Allah..
Limpahkan rezekiMU yang melimpah ruah ke atas ku..
ku mohon keberkatan dalam setiap pekerjaanku...
permudahkanlah jalanku Ya Allah...
(aku mau kumpul dt..then nk further study..)
InsyaALLAH...

[2]
Ya Allah....
berikan aku sejuta kekuatan,ketabahan,kesabaran..
ku mohon jauhkan aku dari kedukaan lalu..

kenangan lalu juga cerita lalu...
luputkan segala2nya dari ingatan..ku mohon..
jangan lagi ia hadir tuk sekian kalinya...

cukuplah...
ku panjatkan syukur atas setiap yang berlaku...

[3]
Ya Allah...
tiada siapa yang tahu isi hatiku melainkan MU...
ku mohon hadirkan takdir yang terbaik utk aku...
aku berserah segalanya padaMU...
Moga ketetapanMU adalah sebaik2 perancangan takdir ku..
smoga masa dan kejauhan menjadi penentunya..
hope dpt jumpe sebelah lg hati itu..

KU HANYA MOHON YG TERBAIK AKAN HADIR...
KU SYUKURI RAHMATMU YA TUHAN...

0 comments: