Sunday, March 28, 2010

:: a tag ::

A fren of mine tag a simple question when he was read "Bicara pada Bintang"...hahaha...

Question from him: acct...what is ur deep inside say?? Boleh x dalam sehari jgn pk pasal org lain...hati ko tuh mcm ne? ada yg pk??lu pk la sndiri....hahaha...

Answer from Me: hahaha...(aku gelak2 n sengih2 kambing)....

Comment from him : aku da agak da...haish ko nih....Boleh lak gelak2 tuh...klu girl lain da meraung agaknye..pelik aku ngan ko nih...

Conclution fron me: ala kecoh la ko...aku relax jer ko lak yg sebok...hahaha..

Jwpn xpuas hati dia(hahaha) :remember...we cant lie to ourself...

aku lak : im just trying to make it good at all...huhu...no one is perfect..kn?yg penting hati aku tenang sentiasa...

dia: yer la..tapi...

aku : ala..da la...just follow the flow...aku x nk jatuh semata hal remeh gnie.. be positive.. bergumbira selagi boleh..hahaha..

dia lagi : yo la tuh..dlm hati ko tuh sape tau kan...hummm..sampai bile??

aku : smpai bile2 kot....hahaha...sampai aku jmpe ape yg aku cari...=)

my fren: ai dlm ramai2 yg singgah tuh, x jmpe ker? n slame2 nih x kan x kot...

me : x der..belum lg..

my fren : ko cari ape lg la??

me : tulang rusuk aku...=)

my fren : (dia terus diam..ahaha)woit...aku menang!!!yess!!!hahaha...pizza satooo...;p

At nite im tex a msj to my fren:
acct...
try to be in their shoe..so u will understand what im trying to do rite now....Just lets people says whatever they want...cz im just want Gods hear whatever i want to say...so that there must be a way...tadah tangan n mohon la apa saja..DIA tahu yg terbaik tuk hambaNYA...n i trust it.....

12 comments:

Anonymous said...

hahaha...bagos!!publish jgk dialog nih kan...syg ko la..;p

lyza_kejora said...

poyo!!!:p
pizza aku mane??cepat!!!

Anonymous said...

jom date ngan aku...hahaha..
woit! jgn dlete post nih...ko dlete siap la..so??amcm??err..aku ase ada diolog tertinggal nih..ahhh..pizza cancel!!:p

lyza_kejora said...

alaaaaaa...ko nih..x kn nk bitau satu malaya kita borak ape..senget!!

Anonymous said...

the prob is...
ko remove part plg penting tuh..bicara hati ke hati..hahaha..bek ko letak skrg..biar la satu malaya tau..ada aku kesah?ko la senget! asik nk jge ati org tuh..org nih..mmmm??
pizza cncel...hahaha

lyza_kejora said...

ske2 aje ko eh..sudah la..bukan setakat satu malaya...ko pun aku x bitau sepenuhya..simpan skit dlm poket...hhaha..

Anonymous said...

da agk da..ko mne pnh nk ckp kn..sape la insan yg brtuah leh tawan hati kwn aku sorg nih..hahaha..keras hati yg amat..huh..so?

lyza_kejora said...

hahaha..lawaknye..udah2..x mo dgr..lalalaala..pizza oh pizza..hahahaha...so eh?aku diamkan aje..ahaha..n aku wat x tau jer la..lntak la..mls nk pk..lme2 t dia fhm la kot...

Anonymous said...

woit..soklan cepu emas..dia tuh yg mane satu? si A ke Si B?ke ada yg C lak??haha...

lyza_kejora said...

ala..poyo!!!mls la aku..sme2 aku x lyn..dr yg A smpi Z..hahaha...

Anonymous said...

hati keras cam batu!!!:p

lyza_kejora said...

lalalalalalalala~~~~:p