Tuesday, March 23, 2010

:: Diri Saya ::

Tarikh : 23 mac 2010..ari slase
Masa : 8.10 pm...sesambil tggu azan..nk Isyak
Tempat : kat dlm bilik aku lor...
Perkara : bercakap ngan diri sndiri..sbb kepala sudah sakit....
Perkara berkaitan 1): ngah tggu yana siap mandi...nk mkn nasi goreng..lapo....
Perkara berkaitan 2) : ujie sedang melayani lagu baik2 sayang dr wali band sambil nynyi2 skali..da gian nk karok kot tuh...muahahaha....
aku pun da ske lagu tuh...bait2 kata sgt best...kata ujie:-
" hanya satu pintaku...untukmu dan hidupku..
baik2 sayang..ada aku untukmu..

hanya satu pintaku..di siang dan malammu..
baik2 sayang... kerna aku untukmu.."


adehhhhhh........................
headache!!!again.....n.....again.......lagi2 sakit pala...huhu..
;(...sedey...hummmm....kepala knape sakit??huhu..kanape saya sllu sakit??huhu...x ske obat..x ske mkn obat...adeiiii...uhuhu...saya sgt degil..bila da teruk bru nk mkn..bila da terhoyong hayang jalannye bru hegeh2 nk cri obat...pdn muka aku...huhu....

ala.......jgn r marah saya...saya mmg x ske obat la...tp kepala saya sllu jer sakit..ape buleh buat???hummmm..redha jer la trime ujian dariNYA...marah pun x gne..mase sakit bukan aku ingat dunia pun...ngah berperang ngan emosi..x kire la ape pun yg kamu kata tika itu...x lekat di otak pon..huaaahuaaa...sok da sihat bile teringat bru la ase mmg patut pun kne mrh...teruk betul awk ni liza oi...huhu...so maafkan saya.....
azan da berkumandang..time to solat n trus tido...adeh kepala pliss jgn sakit....:( huhu....obat???sok la mkn..uhuhu..sakitnye kepala................
doa untuk diri sndiri...liza,smoga cepat sihat okeh...huhu..

0 comments: