Sunday, November 13, 2011

:: Cik Sapra!! ::

Safra...

5 msj tuk ko...

1) Bila nk balik ktn??aku rnd ko weh...jum tutti fruity...:)
2 ) Lama x chat ngan ko...bz kan..masalah lg bertimbun2..rnd lorrr...
3) Bila nk naik cik putih aku??dia rnd ko jgk..:p
4) Baru aku pasan..besday ko ri tuh x post ape2 kat blog..sorry ye cyg..ko tau kan time tuh " kritikal time"...huhu..x da mood nk ngadap..ri ni tetibe rajin blogwalking...post smthing ganti ri tuh eh..da sebulan lewat kot....huhu...
5 )last...aku rindu dia...eh..ada kne mngena ke???hihihi...layannnnnanannaaa...:p


Kesimpulannya : I Miss U cik sapra!:)


Lagu tuk ko..sbb ni idola ko kan..aku kasi ler...:p







Doa tuk ko ari ni :
+  Smoga berbahagia bersama tercyg..En husairi...kim slm G yer..:)
+  Moga terbuka seluas2 pintu rezeki Tuhan tuk ko..amin
+  Cepat2 ler kawin...mik 12.12.12...:)cun da tuh...
+ Semoga diberi kesihatan yg baik dan kegembiraan berpanjangan..
+ Smoga frenship ni sampai hujung nyawa...sejahtera dlm redhaNYA..


**** Daaaaadaaaaaa ****

3 comments:

Miss Sapera said...

ala..tq lija..
baru pasan ade entry khas tuk sy..
u tu bz..
dh ade si dia..
si safra disini dilupakan..sob3..

lyza_kejora said...

alolooo..mane ada lar...
x penah lupa kat u even ada dia..:)
kan da jnji nk sesama hepi n bahagia..hihi..

Miss Sapera said...

ehehe..kt ktn ader tuti fruti dh eh?
leh lar banje i nnt..