Sunday, May 8, 2011

:: Mother's day is today::


**********************
Mawar Putih Untuk Mama
 *****************
Kau sinaran bulan
Menyerikan bitang-bintang
Kaulah fajar yang menerbitkan pagi

Kau sirami embun
Menyegarkan pepohonan
Kau bukakan tabir siang untukku

Kau berikan mama
Kasih sayang maha suci
Betapa agungnya
Tiada ternilaikan
Oh mama, oh mamaku
Tiada cinta yang suci
Setulus cintamu

Ku suntingkan mama
Sekuntum mawar putih
Sebagai lambang kesucian cintaku
**********************
Saya ank yg manja..sbb sy ank pmpuan tunggal...
dlu mase kecik2 sllu jeles tgk org lain ada kakak n adik pmpuan..
jeles sbb byk bnda leh share sesama...
sy???
so disbbkn itu ler..saya ngan mak besfren..
sllu pi shopping sesame..
sllu gosip same2..
lau mak merajuk ngan abah..aku la tmpat dia luah perasaan..hehee..
lau ada mamat nk ngorat aku or ajak aku dating..
mak la org 1st aku tnye pendapat..
penah dolu2..aku ajak mak teman aku date...
sbb time tuh kuar date dgn hati x rela..haha..klakar kn...
ape pun...mak mmg the best! i love u mak...

sy nk ucapkan selamat hari ibu buat ibu tercinta " FAIZAH BT MOHD ALI"....
dan juga buat buat ma angkat tersyg " Khadijah bt Mat Ali" ...
buat ma..jge kesihatan yer..terima kasih sbb layan saya dengan baik bagai anak sendri...
terharu tau..buat adik angkat a.k.a cik mek yana ..hehe..adik ker???muahahaa...
thanks juge sbb kasi mak angkat yg baik hati kat saya..hehe...
mak saya pun da ada dua org ank dara skrg..
kdg2 mak lebih prihatin kat yana dr aku..
mst bangga terharu yana bila dgr nih..
bila yana x balik umah je..mula la mak bising..aku gak kne tadah telinga...ish2...:p

lastly..buat kwn2 yg bergelar ibu..mama keyrah.julia, da jd ibu kan...jeles tau..jadi ibu terbaik okeh...
juga mummy wanna be iaitu patma,suriati,amoi,aisah...nih pun jeles gak..tgk diaorg comey jer pakai baju mengandung...jeles..jeles..huhu..korg!!! tahniah..smoga kelahiran anak2 korg nnt menyerikan lagi hidup di bumi tuhan ini...

SELAMAT HARI IBU UNTUK SEMUA!!!!!!!!

p/s: x sabar nk dgr anak panggil aku "IBU"...wahhh...peace!:)

0 comments: