Tuesday, April 19, 2011

::All About My Work::


bile cite pasal keje..huhuhu..silalah bayangkan saya sudah tidak bergoyang kaki lagi seperti dulu..masuk kelas ngajar...time free layan fb..update blog...sekarang x menyempat tuk semua itu...

setiap hari keje..kne pk cara nk produce service dgn baik..nk pk cara nk attract student untuk dtg ke centre..kne pk mcm2 program tuk student..nk the most is how to make MBC lively..(Btul ke x ayat bi aku ni ntah)heheheh..sllu je kne correction ngan mummy a.k.a Pn Zainab...

But..wif my bz work..i enjoy myself..saya rasa kepuasan bekerja itu...saya rasa enjoy..seronok dan sihat..sihat dr segi pemikiran dan hati..ngeeeee...sbb x da masa pun nk bertanya khabar hati..huhu..

tp yg best nye..ri tuh ada org tegur saya da kurus..dan marah saya keje kuat sangat...hahahhaha..yg ckp kurus tuh i like..tang keje kuat tuh "he said..he knows inside what im doing for"...no matter what...life must go on n i want to enjoy my life wif my own way..:p

byk perkara yg berubah since i work here...how i lead my responsible that given to me..how i build relationship among people here..n the important is how to be positive for every situation....

best la..sy ske keje nih...cme sya x tau brapa lama saya akan bersama MBC...sy serahkan kepada takdir yg terbaik tuk saya..saya da sayang keje nih..tapi saya perlu tunaikan harapan dan impian mak abah..tgk la cam ne nanti..lau pnjang jodoh di sni..di sini la saya..lau saya harus pergi..someone will replace my place..hope org yg lebih baik dr saya..

Buat Fatimah ,tehah n faris..berjuang untuk our centre ok!!! jgn lupa sok i nk buat meeting ngan u oll...sape lambat..denda cam biasa..kne belanja makan!!!! hehehehe..so dun be late yer kawan2..:p

byk lagi nk cite sbnrnye..tp da ilang da idea...sbb demam x baik lagi...hukhuk..cian saya...daaaaaaaa..:p

2 comments:

Fatehah A. said...

kalau sihat bleh la wat meeting, kalau x, xleh la. kui3

lyza_kejora said...

tq sbb smlm sme dtg meeting on time..hehhee..bgus kwn2..keep it up..n tq sbb bg komitmen yg sgt hebat..:)))