Tuesday, November 23, 2010

::Praying 4 me::


Ya Allah...
Aku berlindung kepada rahmat jua keberkatanMU...
Aku insan lemah yang hanya meminta kepadaMU...

Ya Allah...
Bukakan la seluas-luasnya pintu rezekiMU buatku..
Berikan aku yang terbaik untuk hidupku kini dan akn datang...
Sesungguhnya aku memohon agar dipermudahkan segala urusanku..

Ya Allah...
Berkatilah setiap apa jua yang aku lakukan...
Berikanlah kemudahan untuk aku terus berteduh dibumiMU ini...
Berikan aku kesempatan untuk aku meraih rezekiMU yang melimpah ruah untuk hamba2MU...

Ya Allah...
Seseungguhnya aku insan yang sgt kerdil...
Meminta pertolongan jua perlindunganMU...
Memohon agar dipermudahkan perjalanan hidupku...
Memohon agar rezekiMU masih ada untukku...
Memohon agar aku diberi keberkatan daripadanya...

Ya Tuhan..
dengarilah aku...
makhbulkan doaku..
Amin....